czwartek, 25 kwietnia 2013

co u mnie.. :) Wiosna - rozwój - warsztaty

ależ mnie tu strasznie długo nie było,

tyle razy już myślałam cos napisać, że wydawało mi się że nie jest tak źle z aktualnościami..

Wiecie, oprócz chorób i ciągnących się katarów u mnie, i mojego "malucha"
- dużo się działo :)


1. byłam na warsztatach malowania na jedwabiu :)
2. byłam na warsztatach szycia koptyjskiego

Fajnie czuć, że się człowiek już nie zwija, ale powoli rozwija :)
Oba warsztaty - tutaj w manufabricum
Zafascynowało mnie szycie notesów, nałogowo je szyje, jutro planuje postarzyć partię papierów do środka.. a w wolnym czasie robię kartki :) i przy tych moich robótkach odpoczywam, część mojego mózgu, która na co dzień jest nadwyrężana nie pracuje i lubię to :)

zdjęcie jutro ;)

 
 
i gotowe okładki :))
 

z postarzanymi kawą kartkami :)


pochwalę się jak wszystko zwiąże do kupy..





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz